En liten paus

Pust! Nu är jag klar med det mesta som jag måste få gjort medan barnen är i skolan. Har ett par saker kvar och sen så är det även några ärenden som ska göras med barnen. Tar en liten paus nu och laddar om batterierna. Åt soppa till lunch och ska snart ta lite glass som efterrätt. Efter det ska jag köra igång med de sista och få det gjort också.

Ikväll blir det förhoppningsvis en fika på Starbucks med Tina. Jag ska ringa Ella och Josse också och se om de vill hänga med också. Vi får helt enkelt köra en liten svenskafton på Starbucks och bara prata och umgås. Blir ju inte så ofta som vi träffas allihop, så får försöka att få ihop alla. Vad kommer ni göra denna fredags kväll?

Här är bilden på mitt nya mysset som jag lovade att jag skulle visa idag. Den är jätte mjuk och så skön.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag kommer att lägga mig tidigt för jag har tappat rösten o mår sådär. Kramar

2008-12-06 @ 15:14:55
Postat av: elvira

Jag saknar våra fredagskvällar på Starbucks. hoppas allt är bra kramar

2008-12-06 @ 16:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0