Film tips

Nu sitter jag här igen och skriver lite till. Har precis avslutat min extra långa paus som jag tog, så jag har inte fått gjort mer än jag hade sist jag skrev. Istället för att fortsätta med vad jag egentligen borde ha gjort, satte jag mig och kollade på film. Jag såg på "This Christmas" och den filmen är helt fullspäckad med kända skådespelare. Filmen hade sina stunder då den kändes lite utdragen, men i hel het var den riktigt bra. Det är en gullig historia om en mamma som planerar en julmiddag tillsammans med alla sina fem vuxna barn och deras respektive, men självklart går inte allt som planerat. Tänker inte säga allt för mycket, men jag kan i alla fall tala om att den slutar lyckligt.

Till skådespelareliten hör bland andra: Chris Brown, Regina King och Mekhi Phifer. Jag rekommenderar att ni ser den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0