Fredag

God morgon! Äntligen är det fredag igen och den efterlängtade helgen är här. Mitt humör är mycket bättre idag än det var igår, vilket är hur skönt som helst. Dessvärre har jag en himla massa bestyr som måste bli gjorda idag, då jag slarvade lite igår och inte gjorde så mycket. Jaja, jag ska allt se till att hinna med att få allt gjort och även hinna med att vila lite.

I helgen kommer jag i stort sätt ha fullt upp också. På lördag ska vi ha kalas för 12åringen och på söndag kommer min familj hit :D En hel del förberedelser som måste bli gjorda för båda evenemagen, så det kommer bli massa springande hit och dit. Nu måste jag ta och göra mig iordning, så jag kan köra igång med dagens städning. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0