Godnatt!

Nu är det snart dags för mig att krypa till sängs, men först ska jag skriva ett inlägg här. Fick fixat allt som skulle göras idag med god marginal innan det jag hämtade ungarna från skolan, så medan de var ute på middag med sin pappa kunde jag ta det lugnt. Jag gjorde äggsmörgåsar till mig själv som kvällsmat och sen kollade städade jag undan lite i mitt rum. Min värdmamma kom hem från sin semester, så nu är allt tillbaka till det normala igen. Alla är hemma och allt kan nu rulla på som vanligt, utan några konstigheter. Så min 24/7 jour nu är över och jag kan pusta ut när dagen är slut. Jag är så trött just nu att jag lätt skulle kunna somna på stört, men ska försöka hålla mig vaken så jag kan se på "Strong Medicine".

Tänkte avsluta detta inlägg med att tacka för alla sina kommentarer jag fått. Jag blir verkligen jätte glad av att läsa dem och uppskattar dem väldigt mycket. Det känns skönt att veta att min blogg inte är helt ointressant och att det är folk som läser den. Nu kallar täcket på mig att krypa ner, så godnatt och sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0