Lördag

God morgon! Strax efter att jag hade skrivit färdigt igår anlände min kompis och hennes föräldrar till hotellet. De hade dock inte några väskor med sig, för alla deras väskor var kvar i Frankrike där de hade bytt plan för att komma hit. Det var i alla fall jätte kul att se dem igen och det blev kramkalas igen :D Vi hjälpte dem att checka in och sen gick jag, min bror och min kompis över till flygterminalen och köpte varm choklad från Starbucks, medan föräldrarna satt i baren på hotellet och relaxade. Det har jag inte talat om förut, men hotellet vi bor på ligger mitt på flygplatsen i Newark, så det är gångavstånd till alla tre terminalerna. Hur som helst, så satt vi sen på vårat rum allihop och snackade tills min kompis och hennes föräldrar var så trötta att de gick och la sig.

Idag ska vi ta en sväng in till NYC och gå runt lite. Klockan är nu lite efter 9am och det tar bara cirka 15 minuter att åka in till NYC med tåg, så vi har ingen brådska att ta oss någonstans. Nä, nu ska jag ta och klä på mig och sluta springa runt i pyjamas. Kram


När mina föräldrar, min bror och jag var inne i NYC på julafton gick vi förbi NYC Public Library där de filmade till filmen "Day After Tomorrow". Snacka om att vi såg ut som turister ;P

Kommentarer
Postat av: Therese

Inte många dagar kvar i USA. Snart är du hemma i Sverige igen :) Hoppas du får det bra de sista dagarna. Ser fram emot att få träffa dig.



Kram

2009-01-04 @ 21:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0