Lördag

Godmorgon! Klockan är nu alldeles för mycket och min dag har knappt äns kommit igång ännu. Jag kom fram väldigt sent till Jeanette igår och sen funkade inte mitt internet, där av att jag aldrig skrev något. Somnad gjorde vi visserligen inte föräns vid 4am tiden, för låg och pratade så mycket och hade det jätte trevligt.

Idag ska vi försöka hinna med en himla massa saker. Just nu håller Jeanette på att göra sig iordning och jag sitter och väntar på henne. Vi ska dra till "Barnes and Nobles" för att äta frukost och sen drar vi vidare till diverse affärer för lite shopping. IKEA blir det imorgon och även lite shopping då också.

Nu var hon klar, så då är det dags att dra. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0