Lördag

God morgon! Nu är lördagen här och det innebär att det bara är en dag kvar tills min familj landar på flygplatsen i Newark :D Jag kan knappt bärga mig, så exalterad är jag över detta. Först ska dock denna dagen ta slut och om jag gissar rätt kommer den bli lång. Jag har inte ens varit vaken en timme, men jag har redan huvudvärk och det är verkligen inte en bra start för mig. Jag kommer vara lätt irriterad och småsint till tusen idag om jag känner mig själv rätt. Uscha, för att vakna med huvudvärk.

Jag tror även att jag har oturen att jag håller på att bli förkyld igen. Min hals gör jätte ont och rösten kommer och går lite som den vill. Som tur är verkar det inte sitta i näsan, så den rinner i alla fall inte som ett vattenfall som den gjorde sist ;P Jag håller i alla fall tummarna för att detta bara är en endagsbacill som kommer ha försvunnit tills imorgon. Håller även tummarna på att vädret kommer vara fint imorgon. Igår var det snökaos uppe i norra New Jersey och i NYC, så på flygplatserna var planen antingen kraftigt försenade eller inställda. De har varnat för att hela helgen kommer se ut så, men jag hoppas att mina föräldrar kommer kunna landa i alla fall. Att det blir ett litet uppehåll eller nåt i ovädret som tillåter planet att landa (eller ännu bättre att stormen inte kommer alls).

Nu ska jag dra och hjälpa till med förberedelserna inför kalaset ikväll. Muffinsarna är redan färdiga, men det är fortfarande mycket mer som ska göra. Skriver igen lite senare om jag har tid. Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas också att vi kan landa vart tar vi vägen annars. Tag en huvudvärkstablett o duscha seda kommer kalaset att gå som en dans. Syns imorgon

Kramar

2008-12-20 @ 18:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0