Lördag

Ojojoj, klockan är redan 11.40am och jag vaknade för cirka 20 minuter sen bara. Somnade visserligen inte föräns runt midnatt natten till idag, så det förklarar nog en del.

Det blev Starbucks för min del igår kväll precis som jag hade planerat, men tyvärr fick jag inte med mig någon dit så jag satt där själv. Som tur var hade jag tagit en snabb sväng förbi mataffären och köpt lite godis samt en tidning, så det gick ingen nöd på mig där jag satt i en av Starbucks mjuka fåtöljer med min tidning och en kopp varm choklad. Efter att ha suttit där i en timme kände jag ändå att det var dags att dra hemåt igen. Alla i huset sov när jag kom tillbaka, så jag satte mig en stund framför tv:n på nedervåningen och njöt av brasan som de hade tänt lite tidigare under kvällen. Förstår inte riktigt hur de kunde gå och lägga sig medan det fortfarande bra i brasan, men alla tänker väl inte på konsekvenserna det kan ha. Jag satt i alla fall där och myste med mitt godis framför tv:n tills brande slocknade. Då var klockan närmare 11.30pm och då var jag jätte trött. Smög upp på övervånging och kröp ner i sängen och somnade.

Idag sov jag som sagt tills för bara en liten stund sen och det var skönt. Det är ingen annan hemma i huset, så det är tyst och lugnt så jag bara njuter. Vet inte riktigt vart de andra håller hus och bryr mig så mycket gör jag inte heller. Får se vad det kan bli att jag hittar på idag. Har inga planer planerade, så jag kommer ta dagen som den kommer helt enkelt. Kram

Follow the tracks of your life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0