Måndag

Godmorgon! Som vanligt såhär på en måndags morgon så är jag helt ofattbart trött och ändå går jag och lägger mig i någorlunda bra tid på söndagar. Jobb blev det som sagt två timmar igår kväll och det gick hur bra som helst. Jag och barnen gjorde hemma gjorda pizzor till middag och sen satt vi framför tv:n och åt dem. Vid 7.30pm slutade jag och då satte jag mig på mitt rum och bara tog det lugnt. Kollade på filmen "the Love Guru" samtidigt som jag åt "Oreo's" (jätte goda kakor) och sen gick jag och la mig.

Idag har jag inte gjort så mycket än, förutom fått iväg barnen till skolan i stort sett. Jag har inte ens ätit frukost ännu, men det ska jag snart ändra på. Blir nog även att jag tar mig en liten nap om en stund, för annars tror inte jag att jag kommer orka med hela dagen. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0