Måndag

God eftermiddag. Detta kommer blir det enda inlägg för dagen, då jag inte har tid att skriva något mer. Har inte riktigt ork eller insperation för det heller. Kom hem runt 8pm tiden igår och gick nästan och la mig med en gång. Satt en liten stund framför datorn och tv:n, men var så trött att jag stupade i säng ganska tidigt.

Idag har jag typ inte gjort något. På börjat veckans städning och jag ska verkligen anstränga mig lite extra denna veckan. Inte för att jag känner för det i och med att jag fick en tillsägelse av min värdmamma idag att jag inte städade tillräckligt bra förra veckan, men jag vill inte att min familj ska komma hit och få se en svinstia. Det dumma är att det är min värdmamma som ställer till med röran i huset hela tiden. Hon och ungarna gör verkligen inget för att hjälpa till och se till så att smutsen inte kommer tillbaka med en gång igen. Jaja, det är bara för mig att bita ihop. Jag har ju bara 26 dagar kvar i USA och sen behöver jag aldrig sätta min fot här igen om jag inte vill.

Bara sex dagar kvar tills jag får besök :D Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0