Måndag

God morgon Bloggen! Oj, vad kul det var att få se sin mamma, pappa och lillebror igen, efter så lång tid. Jag åkte in till flygplatsen med tåget som var framme vid 1pm tiden. Tog mig till terminal B och väntade och väntade. Först trodde jag att de kanske inte ens hade kommit med planet, men efter vad som kändes som en evighet såg jag sen till slut när de kom gående ner för rampen till vänthallen. Tårarna bara rann ner för kinderna på mig när jag äntligen fick krama om dem och känna deras närhet igen. Det var en så obeskrivlig känsla att jag inte riktigt vet vilket ord som bäst skulle beskriva det.

Så fort känslorna började lugna ner sig igen började vi leta oss till hotellet och snacka om att det låg riktigt nära flygplatsen. Från terminal B tog det bara fem minuter att gå dit, så det var ju riktigt bra. Vi gick upp till deras rum på sjunde våningen och bara satt ner och pratade ett par timmar och efter det tog jag med mig mamma och pappa tillbaka till terminalen för att visa dem hur de ska ta tåget för att komma ut till mig. Min bror stannade kvar på rummet för han mådde inte så bra samt att han var väldigt trött och jetlagad. Hur som helst så tog jag och mina föräldrar flygtåget från flygplatsen till tågstationen och där ifrån åkte vi in till Newark och letade reda på en mataffär. Vi köpte med oss några nödvändigheter och sen tog vi tåget tillbaka igen. När tåget rullade in till stationen vid flygplatsen var det dags för mig att säga "hejdå" till mina föräldrar och jag stannade kvar på tåget för att komma hem till mig igen. Som tur är så kommer jag ju se alla tre imorgon igen och bara tanken på att de nu är så nära, gör det hela lättare också.

Idag har jag inte gjort så mycket än, då det fortfarande bara är morgon här. Jag ska snart ta och göra mig iordning och sen ska jag ge mig ut och införskaffa de sista julklapparna. Har ju bara en hittills, så det fattas fortfarande åtta stycken. Jag kommer alltså ha fullt upp medan ungarna är i skolan. Got to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0