Min dag

Nu är jag hemma igen efter att ha spenderat i stort sätt hela eftermiddagen på Monmouth mall. Det fanns mycket fina grejer, men dessvärre så var det mesta för dyrt för min plånbok då jag försöker spara tills då familjen kommer. Jag hittade i alla fall en jätte fin klänning som kommer få bli min nyårsblåsa och den var faktiskt riktigt billig. Jag kommer dock inte lägga upp några bilder på den, då jag inte vill göra detta föräns det är nyår och jag kommer använda den. Det blir en liten överraskning för er på så vis.

Jag fick även inhandlat ett par julklappar så nu har jag satt igång med det. Fram tills idag hade jag bara köpt en enda julklapp. Julafton närmar ju sig med storm steg, så jag kände att det var dags att börja fixa allas julklappar. Man brukar ju säga "bättre sent än aldrig" och det stämmer väldigt bra in på mig, så jag ofta är väldigt seg med att köpa presenter oavsett tillfälle.

Jag tänkte ta och kolla på reprisen av det senaste "Greys Anatomy" avsnittet nu och sen kommer jag jobba två timmar ikväll. Hörs imorgon!

Bjuder på denna bilden enbart för att säga att jag saknar att vara brunett. Har tröttnat på att vara blond nu så när jag kommer hem till Sverige igen, så är det jag som ska till frissan för att klippa mig och fixa till detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0