Onsdag

Godmorgon på er! Hur är allt med er? Med mig är det bara bra och jag är på riktigt bra humör. Är lite halv seg, men det är ju fortfarande bara morgon här och jag är alltid små seg på morgonkvisten. Jag har en hel del saker som ska göras idag så jag har inte så mycket tid över till att vila, men några korta pauser kommer jag allt i alla fall ta.

Måste bara berätta att igår på sena eftermiddagen försvann helt plötsligt strömmen. Jag satt här vid datorn och tänkte skriva ett litet kvällsinlägg och då ser jag att alla lampor i huset blir till dimljus. Sekunder senare blir hela huset precis svart och alla elektroniska prylar dog. Jag såg att hela gatan var mörk som jag vet inte vad och när ungarna kom hem från middagen med sin pappa sa de att de hade hört på bilradion att hela Monmouth county (man skulle kunna säga att det motsvarar en hel kommun) hade förlorat strömmen och ingen visste varför eller när den skulle komma tillbaka. Vi hade det i och för sig väldigt mysigt här i mörkret sen. Vi tände en brasa och en massa ljus överallt och sen satte vi oss och kollade på film på min laptop. Det är tur att den är batteridriven ibland ;P

Ska ta och göra mig iordning nu så dagen kan starta på allvar. Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Var det så dåligt väder eller bara försvann strömen ändå?

2008-12-11 @ 08:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0