Onsdag

God morgon! Igår kväll efter jobbet åkte jag och hämtade upp Tina och vi tog sen en sväng till Red Bank och Starbucks för att snacka lite. Det var ett tag sen vi sågs sist, så vi hade en del tjat att ta igen ;P Det var riktigt mysigt att sitta där inne med en kopp varm choklad och titta ut genom fönstret. Dock var inte vädret det bästa för det var snöblandat regn, men det gjorde det ju faktiskt bara ännu mysigare att sitta där i värmen. När jag sen skulle köra hem Tina igen märkte vi att det hade blivit riktigt halt ute, så en tur som vanligtvis inte tar mer än fem till tio minuter tog igår 15 - 20 minuter, men vi sa det att det är ju bättre att komma fram långsamt än att inte komma fram alls.

Idag är jag som vanligt trött igen, fast som tur är inte lika farligt som igår. Är heller inte lika deppig som jag var under gårdagen och det är skönt det. Jag tror ändå att jag ska ta och lägga mig ner och sova en stund, för annars kommer jag inte orka med att köra runt ungarna över allt i eftermiddag. Har några saker som jag måste få gjort nu under dagen också, men det kommer jag hinna med även fast jag tar en liten tupplur. Skriver lite senare igen. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0