Onsdag

God förmiddag. Blir ett lite senare första inlägg för dagen än vad jag hade tänkt, men bättre sent än aldrig ;P Vaknade vid 7am och jag var så trött att jag nästan somnade om med en gång, men det hade ju inte varit så smart då det är mitt jobb att få upp barnen på morgonen. Som tur var så var inte töserna lika trötta som jag, så de gick jätte bra och lätt att få upp dem ur sängarna.

Efter att ungarna hade klätt på sig och ätit frukost var det dags att sätta sig i bilen och åka iväg och då fick jag en riktig chock. Bilen fram och bakruta var helt täckta med tjock is, så jag var tvungen att ställa mig och skrapa av alltihopa innan vi kunde åka någonstans. Det som är så konstigt är att det finns varken snö eller frost ute, men is på bilen var det i alla fall. Jag tror dock inte att det är sista gången jag kommer få skrapa bort is. Det kommer helt säkert bli kallare ute och förhoppninsvis får vi även lite snö till jul. Den får gärna hålla sig borta fram tills dess, men en jul utan vit snö är ingen riktig jul

Nu ska jag ta och äta frukost och sen ska jag åka iväg till posten och skicka hem en låda med mina grejer till Sverige. Känner att det är lika bra att göra det i och med att jag inte vet om jag kommer kunna få ner allt i mina väskor. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0