Snabb uppdatering

Hej bloggen! Ska bara ta och skriva ett vädligt snabbt inlägg nu tänkte jag. Dagen har varit bra, men den har gått alldeles för fort så jag har inte hunnit med allt jag skulle ha gjort idag. Just nu håller jag på att packar för så fort jag slutat jobba idag bär det av till Jeanette. Blev ju tyävrr inget sist vi hade planerat att ses bara för att jag blev sjuk, men nu gör vi ett nytt försök och allting har gått enligt planen hitills.

Just nu är klockan 4.30pm och tåget går vid 6.53pm. Då kommer jag vara framme i Philly vid 10.26pm vilket är lite sent, men i och med att jag jobbar kan jag inte ta något tidigare tåg. Nu måste jag dra och göra färdigt det sista. Skriver igen när jag är framme hos Jeanette. Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0