Snart kalasdags

Hej hej. Tänkte bara ta och skriva lite snabbt nu innan det är dags att åka iväg till kalasplatsen. Alla förberedelser är gjorda och allt på köplistan är införskaffat och avbockat. Nu väntar vi bara på att tiden ska gå och att det blir dags för oss att fara iväg. Det kommer antagligen bli så att vi åker i två bilar, då jag har planerat att åka tillbaka hit och sova här hemma under natten. I och med att jag inte mår helt hundra kände jag att jag ville sova i "min" säng och få så mycket sömn som möjligt. Det är ju en stor dag imorgon och jag vill ju inte vara sjuk då inte.

Jag jobbar en timme på morgonen imorgon, så jag måste åka tillbaka till huset där kalaset är tidigt på morgonen, men det ska nog gå bra. Blir tidigt i säng för min del ikväll, för jag är redan så trött att jag skulle kunna gå och lägga mig och sova. Nu ska jag ta och lägga mig i min säng och läsa lite. Trevlig kväll allihop!
Trevligt sällskap i min säng har jag också och hon snarkar på bra också ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0