Söndag

Idag är det den stora dagen då min familj äntligen kommer hit till USA och hälsar på mig. Som jag har längtat och önskat att tiden kunde gå snabbare, men nu är det alltså dags :D Snart ska jag sätta mig på tåget och åka och möta dem på flygplatsen och sen kommer jag tillbringa resten av eftermiddagen med dem. Måste dessvärre säga "hejdå" till dem redan ikväll igen i och med att jag ska åka tillbaka ut till Little Silver då jag jobbar imorgon. Som tur är så ser jag dem på tisdag igen, för jag fick ledigt. Jobbar bara måndag nästa vecka alltså och sen är jag ledig i alla fall till den andre januari.

Hinner tyvärr inte skriva mer nu, men kommer berätta allt om min eftermiddag imorgon. Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0