Söndag

Good morning! Igår hade jag en helt underbar dag med Jeanette när vi åkte runt mellan alla shoppingcenter som finns runt omkring här där hon bor. Dagen började med frukost på "Barnes and Nobles" där vi även mötte upp med en annan svenska som Jeantte känner. Vi satt där i ett par timmar och sen åkte vi vidare till den störta gallerian på den här sidan Staterna och jag kan lova er att ni behöver minst två dagar för att hinna gå igenom alla affärer, för det är så stort. Vi svenskar brukar mest kalla det mallet för "Kingan", men det egentliga namnet är "King of Prussia" och jag älskar verkligen det stället. De har alla affärerna som jag gillar och lite till.

Tyvärr är det julrush denna helgen och det var verkligen fullt med människor överallt, så efter att vi var klara med att titta i de affärer som vi ville fått tittat i åkte jag och Jeanette hem till henne igen. Där stannade vi inte allt för länge innan vi drog iväg igen för att äta middag på "Panera Bread". Vi valde båda två att äta var sin sallad och det var jätte gott. Det blev att vi tog IKEA igår efter middagen, för båda två var sugna på svenskt godis. Åkte tillbaka hem till Jeanette och sen låg vi i hennes säng och kollade på film tills klockan var efter midnatt.

Idag kommer vi ta en sväng till "Best Buy", men utöver det har vi inte planerat så mycket. Jeanette sover fortfarande, så det återstår ju att se vid vilken tid vi kommer iväg. Inte allt för sent hoppas jag, då jag ska åka hem till mig igen lite senare i eftermiddag. Got to go!

Kommentarer
Postat av: Therese

Va roligt det låter med shopping i USA under julruschen :) Det måste väl vara något enormt?! Jag får tacka för smyckena förresten, mycket fina :)



Ha de fint!

Kramar

2008-12-15 @ 20:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0