Tisdag

Godmorgon! Eftermiddagen igår gick hur bra som helst om jag får säga det själv. Det var första gången på länge som barnen inte tjafsade med varandra över huvudtaget. De var snälla mot varandra och de hjälptes till och med åt att duka middagsbordet. Jag slutade inte jobba föräns vid 10pm på kvällen, så det var jag som fick se till att barnen kom i säng. Det gick jätte bra det också och sen somnade jag som en stock.

Idag är jag inte alls så trött som jag var på morgonen igår. Jag sov lika många timmar natten till idag som jag gjorde föregående natt, men ändå så kände jag mig mycket mer utvilad idag. Klockan är inte så mycket här än, men jag har redan hunnit med att köra flickorna till skolan samt att jag även har ätit en god frukost. För tillfället tar jag en liten paus innan det är dags att köra igång med alla dagens bestyr som vanligt. Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0