Torsdag

Hej Bloggen! Det finns inte så mycket att säga om dagen idag hittills. Jag tror jag kommit in i en liten svacka nu, för nästan alla dagar känns lika jobbiga just nu. Jag har ingen ork till något och det dumma är att det nu börjar speglas i mitt arbete. Jag har jätte lätt för att tappa humöret med ungarna och jag har börjat slarva med att kontrollera deras läxor efter att de är gjorde. Usch, det är ju inte alls bra. Jag måste ta och rycka upp mig, men inte ens det har jag ork till. Jag hatar när man kommer in i såna här dumma spiraler som bara går utför och jag har ju alltid jätte svårt att ta mig ur dem. Ska försöka ta och skärpa mig, för första steget är ju att inse vad man gör fel och det har jag gjort. Återstår bara att se till att det inte upprepas och att jag tar mig ur det här snarast. Kan ju inte springa runt och vara deppig när familjen kommer på söndag, det funkar ju bara inte.

Jag har ju heller inte så lång tid kvar här nu och jag vill försöka avsluta tiden på bästa möjliga sätt. Lämna min värdfamilj glad och nöjd med min prestation och se tills så vi inte skiljs åt och är besvikna på varandra. Nä, nu är det dags att ta tag i lite städning. Har skutit upp det hela dagen so far, men måste sätta igång nu. Kram♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

TA ett djupt andetag o räkna till tio. Så nu börjar du om med dagens sysslor. Det du har nu är ångest av att vi kommer, du skall snart åka hem till en oviss framtid. Det man har vet man om det är det okända som är jobbigt. Älskar dig, kram mamma

2008-12-19 @ 14:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0