Torsdag

Hej bloggen! Det är redan torsdag idag och även denna vecka börjar lida mot sitt slut. Nu är jag precis nyvaken och jag känner mig helt för redo att ta mig an dagen. Jag var så trött idag på morgonen, så efter att jag hade lämnat av töserna vid skolan gick jag och la mig igen och sov en timme till. Det var riktigt skönt och jag känner mig mycket mer utvilad nu.

När jag loggade in på bloggen idag såg jag att jag hade fått en fråga från en annan bloggerska. Frågan löd såhär: "Goddag! Jag har suttit och funderat lite.. Vilka tre saker är viktigast för dig att en blogg ska innehålla eller handla om? :)".

Mitt svar på detta är att jag först och främst tycker att den som skriver en blogg ska skriva ärligt och från hjärtat och inte sitta och hitta på en massa historier om allt och alla. Sen om vad bloggen ska innehålla eller handla om anser jag att en "bra" blogg ska ha en blandning av vad bloggaren gör/upplever samt åsikter och tankar som bloggaren själv tycker är viktiga. Enligt min åsikt finns det inget rätt eller fel innehåll för en blogg, utan det beror på hur bloggaren skriver om ämnet i fråga. Man kan skriva om persienner eller något annat helt "out there", så länge man skriver det på ett intressant och fängslande sätt. Vet inte om detta svar var till någon större nytta eller ej, men jag hoppas att jag i alla fall kunde hjälpa dig lite.

Nu har magen börjat kurra på mig och det innebär att det är dags för mig att göra iordning lite frukost. Har inte orkat ta tag i detta ännu, men det är nog dags för det när min mage börjar säga ifrån. Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0