Hej hej

Nu har jag precis kommit tillbaka hem efter att ha kört till CVS (motsvarar ungefär apoteket) och köpt lite hudlotion för mina extremt torra händer. De är så torra just nu att de spricker, svider och börjar blöda. Jag får samma problem varje vinter och inte blir det roligare med åren. Som tur är så försvinner det för det mesta med lite lotion och vantar på och sen när värmen börjar komma tillbaka är det som att jag aldrig ens hade spruckna händer. Får helt enkel stå ut tills våren kommer och jag slipper detta.

Nu får jag skynda mig att göra färdigt mig. Gick ut i mjukisbyxor förut, men känner inte för att göra det längre. Tycker det är dags att ta och klä på sig på riktigt nu. Got to go!

Bild från våren 2008 när värmen började återvända :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0