Massa spring

Oj, vad jag har sprungit runt överallt denna eftermiddag. Jag har städat stora delar av huset, varit i mataffären, på mallet och även hos banken och gjort en massa ärenden. Jag hämtade även ungarna från skolan och sen körde jag dem till deras mormor där de ska äta middag ikväll. Jag är helt slut nu och vill bara gå och lägga mig känner jag. Klockan är bara strax efter 4pm här, men mörkt som natten är det redan och det gör ju en bara ännu tröttare. Har ingen aning varför det blev mörkt så fort idag, för vanligtvis börjar det bara mörkna vid den här tiden och sen blir det kolsvart runt 5pm tiden. Kallt är det ute också, så man får verkligen klä sig varmt varje gång man ska gå utanför dörren.

Idag kom mitt paket från aéropostal.com med mitt nya mysiga fleece set. Bild på det kommer imorgon, då jag inte ens öppnat lådan ännu. Ska ta och göra det snart och se så att allt är helt och att det är de delarna jag beställde som kom nu och inget annat.

Imorgon är det fredag och förhoppningsvis även min sista arbetsdag den här veckan, men kommer jag nog inte få reda på föräns antingen imorgon kväll eller någon gång under lördagen. Min värdmamma har en tendens att alltid be mig i sista minuten att jobba extra under helgen, så det har hänt mer än en gång att jag har gjort planer som jag sen snällt fått ändra på grund av att jag ska jobba. Jag har ju inte lång tid kvar med henne som arbetsgivare nu och om jag har klarat mig så här långt kommer jag nog klara mig den sista tiden också. Längtar så mycket tills jag får se mina föräldrar och min bror igen och tills jag äntligen åker hem till gamla härliga Svealand igen.

17 dagar vs 20 dagar vs 37 dagar (familjen kommer/julafton/jag flyger hem). Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0