Kvälls uppdatering

Snacka om att eftermiddagen idag gick fort. Efter att jag hade varit på posten åkte jag hem igen och hoppade in i duschen lite snabbt och sen var det redan dags att hämta ungarna från skolan igen. Vart tog all min lediga tid vägen? Hur som helst så åkte vi hem, de gjorde sina läxor och sen var det hebre skolan nästa. Medan de var där lagade jag som vanligt middag och sen hämtade jag dem igen efteråt.

Jag lagade en jätte god middag idag och flickorna uppskattade den verkligen. Middagen jag gjorde bestod av honungs och senaps marinerad, grillad kycklinglår, med hemmagjorda potatischips och ärtor till. Det var jätte gott och kändes lite bättre och lyxigare än ännu en kväll med pasta och tomatsås. Jag försöker få in lite variation i ungarnas diet i alla fall utan att töja allt för mycket på "gränserna".

Efter middagen åkte töserna iväg på simträning och jag hade jobbat färdigt för dagen. Jag kommer spendera kvällen framför tv:n hade jag tänkt, för de visar Victoria's Secrets årliga julshow och den kan man ju inte missa ;P Efter det blir det sängen som gäller. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mysan

Goddag!

Jag har suttit och funderat lite.. Vilka tre saker är viktigast för dig att en blogg ska innehålla eller handla om? :)

2008-12-04 @ 09:39:38
URL: http://mysblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0