Hej Bloggen!

Tänk att en timmes sömn kan göra så stor skillnad. Nu är jag inte alls lika trött längre och jag har fått i mig både en liten frukost och en lagom stor lunch. Utöver det har jag inte hunnit med att göra mycket annat. Tittat på ett avsnitt av "Desperate Housewives" samt städat lite lätt i huset är väl i stort sett vad jag har fått gjort. Jag har även kollat på lite gamla bilder på datorn (om man nu kan kalla dem för gamla i och med att de äldsta bilderna jag har på datorn är från augusti förra året).

Jag ska snart åka och hämta upp barnen från skolan och sen kommer eftermiddagen rulla på som vanligt med läxor, bus och middagen som ska lagas. Tycker det är rätt skönt med en vardag som ser likadan ut varje dag, även fast det kan bli lite enformigt och små tråkigt ibland. Got to go now! Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0