Äntligen

Äntligen är jag klar med alla saker jag skulle göra nu i eftermiddag och min arbetsdag är över. Har planerat att spendera kvällen hemma och se reprisen av "Top Model - Cycle 11" finalen, för jag bara måste veta vem som vann. Jag håller tummarna för att det var Analeigh, men något säger mig att det kommer vara McKey som vann. Får helt enkelt vänta och se. Imorgon ska jag åka och se på amerikansk fotboll för första gången sen jag kom hit. Jag har funderat på att göra det många gånger, men det har aldrig blivit av och nu blev jag ju inbjuden av Tina att följa med henne och hennes värdpappa så jag tackade ja. Kommer vara borta i stort sätt hela dagen och sen på kvällen jobbar jag för min värdmamma ska ut på något. Vad vet jag inte riktigt, men det spelar heller ingen större roll. Ska även försöka se "Twilight" i helgen, för har bara hört bra saker om den filmen och att döma av trailern så verkar det som en schysst film.
Tänkte bara bjuda på en bild från då jag tog studenten våren 2007. Kan inte säga att jag saknar skolan och allt plugg så himla mycket, men alla klasskamrater, roliga konversationer och känslan att veta vad man skulle göra nästa dag känns så himla länge sen. Saknar :/

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha en bra dag o jag väntar med spänning på att höra hur det var. Kram

2008-11-22 @ 11:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0