Dåligt av mig

Glömde ju totalt bort att skriva om min söndag i föregående inlägg. Känner mig lite halv dum nu som så fullkomligt missade detta. Förmiddagen spenderade jag till stor del inne på mitt rum och bara myste under täcket och hade det skönt. Vid 11am tiden kände jag att det var dags att ta tag i dagen, så hoppade in i duschen och det var riktigt skönt och kändes välbehövligt. Ringde Tina och kollade med henne vilken tid vi skulle gå på bio, så vid 1pm åkte jag och hämtade upp henne. Körde till Monmouth mall och såg 2.30pm visningen av "Twilight" och jösses vilken super bra film. Det alla har sagt om den stämde verkligen och man blev bara så fast i hela historien. En underbar film helt enkelt.

Efter bion åkte vi till Blockbusters och hyrde två filmer som vi sen tog med hem till Tina. Vi köpte även med oss kinamat hem och satte oss och kollade på "the Happening". Dock hann vi inte se klart på den förens Tinas värdfamilj kom hem och skulle se på amerikansk fotboll på tv, så det får vi göra en annan gång. Det vi såg av filmen var i alla fall bra, så jag längtar tills jag får se slutet. Åkte hem till mig igen runt 8pm tiden och kollade lite på "the American Music Awards" och sen gick jag och la mig alldeles för sent.

Eftermiddagen idag rullade på väldigt sakta, men nu är den äntligen över. Klockan är efter 8pm och jag har slutat jobba för dagen. Nu ska jag bara sätta mig på mitt rum och titta på tv och sen ska jag försöka (med betoning på "försöka") komma i säng i någorlunda tid. Är ju så himla trött under dagarna nu för tiden och jag har ingen aning om varför. Det spelar ingen roll om jag sover åtta timmar eller om jag sover elva timmar, jag är fortfarande lika trött nästa dag. Någon som har något bra förslag på vad detta kan bero på? Skulle bli jätte glad om någon visste vad det beror på. Puss och kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0