Dessa dumma regler

Eftermiddagen blev precis lika fullspäckad som jag hade förväntat mig att den skulle bli.. Efter att jag hade hämtat töserna från skolan åkte vi hem och de gjorde sina läxor.. Minstingen var klar med sina läxor relativt snabbt, så för att underhålla henne satt jag på lite musik (the Cheetah Girls såklart, för det är det enda hon gillar för tillfället) och sen så dansade vi loss till det.. Efter någon timmes lek fixade jag iordning ungarnas och min middag och sen var det dags att byta om till simträningen.. Jag höll verkligen tummarna för att jag skulle kunna komma in på militärbasen (där ungarna har sin simträning) utan ett giltigt amerikanskt körkort, men tji fick la jag.. Efter mycket dividerande fram och tillbaka blev det till slut att jag fick vända bilen och köra hem igen.. Som tur var verkade det inte gå någon större nöd på flickorna och det fick ju sin efterlängtade dessert även utan att ha simmat, så de verkade på bra humör ändå.. Vi lekte lite till och sen såg jag till så de hade fått på sig sina pyjamaser innan min värdmamma kom hem.. Pratade lite med henne om hur dagen har varit och sen gick jag upp på mitt rum och satte mig här..

Nu är ungarna i säng och jag ska ta och titta på det senaste avsnittet av "Desperate Housewives" på internet och sen blir det eventuellt även att jag kollar på "Strong Medicine" på tv om jag inte är för trött..

Puss och kram!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag fattar inte att ditt körkort gäller fortfarande!!! Mitt USA körkort gäller i flera år till... :P

2008-11-18 @ 09:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0