Fredag

God morgon alla pigga och glada. Idag är det fredag och jag har även denna dagen ledigt, så det hurrar jag för. Natten till idag var inte den bästa. Jag vaknade ett par gånger och hade svårt att somna om och på morgonen idag har näsan bara runnit som ett vattenfall. Som tur är hostar jag inte längre, utan nu är det bara näsan som dummar sig samt att jag fortfarande är lite hängig. Hur som helst så har jag bestämt mig för att jag ska ta en lite sväng till Monmouth mall och kika runt i affärerna, eftersom det är "Black Friday" idag och det innebär att det är storrea överallt. Det kan man ju inte missa för allt i världen, hehe ;P Tror även att det kommer göra mig gott att komma ut ur huset lite och inte bara sitta instängd hela tiden. Jag kommer trycka i mig ett par Alvedon och sen tar jag bilen över till mallet och stannar där så länge jag orkar. Har en känsla av att det kommer vara fullt med folk där i och med rean, men skitsamma för jag ska dit i alla fall.

Nu ska jag ta och äta frukost och sen ska jag klä på mig och göra mig iordning för att ge mig iväg. Får se om jag hittar något roligt att köpa och om jag möter någon jag känner i någon av affärerna. Tjingeling pling.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gjorde du några bra fynd? Kramar

2008-11-29 @ 15:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0