Fredag

God morgon! Äntligen är det fredag igen och den efterlängtade helgen är här. När jag vaknade var jag så trött att jag knappt visste skillnaden mellan bak och fram, men efter lite frukost och en skön dusch har jag nu vaknat till och känner mig redo för att ta mig an dagen. För tillfället tar jag det lugnt framför tv:n och snart ska jag ge mig på dagens städning av huset.

Resten av min fredag ser ut ungefär så här:
 # 10.30am - 12pm: Städa nedervåningen
 # 12pm - 4.40pm : Hämta ungarna från skolan och umgås med dem
 # 4.40pm - 6.10pm: Köra töserna till och från gymnastiken

Efter det är det inte fastställt ännu vad jag kommer hitta på. Hoppas jag inte behöver jobba allt för länge ikväll. Nu är det dags att köra igång med städningen. Ha en bra dag. Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va bra att du kan städa. Vi gör inget här förrän du kommer hem.Haha.

2008-11-21 @ 17:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0