Hyllning till en underbar vän <3

Har suttit och tittat igenom bilddagboken till en av mina allra käraste vänner här borta i Staterna.. Jeanette, du kommer alltid ha en speciel plats i mitt hjärta..

Glömmer aldrig allt roligt vi har gjort.. Vår fotodag i Fairmont Park.. Vårt pepparkaksbak innan jul förra året..


Alla gånger vi träffats i New York City.. Den gången dina föräldrar var här och jag fick träffa dem..


Och allt annat kul vi har gjort tillsammans.. Om du inte hade funnit här för mig i vått och tortt, vet jag inte vad jag hade gjort.. Älskar dig nu och för alltid, sötnos!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

you will always have a place in my heart <3

2008-11-17 @ 15:14:47
URL: http://virrrpannan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0