Ingen rubrik

Oj, vad eftermiddagen rullade på fort. Jag trodde att den skulle kännas jätte lång och utdragen på grund av att ungarna slutade så tidigt, men så fel jag hade. Den stora tjejen stannade kvar inne i centrum och åt pizza och umgicks med sina vänner, så jag hade bara den lilla tösen och det gjorde säkert sitt till. Det är alltid mycket lättare att bara ha den ena av dem, för då blir det inga fighter eller ledsna miner. I alla fall inte lika många, hehe :) Det blev att jag spelade en massa spel och busade med lillan och sen hämtade vi upp hennes syster runt 3pm tiden. Resten av eftermiddagen spenderades bara i hemmets lugna vrå framför var sin dator i stort sett. 8-åringen vid en, 11-åringen vid en och jag vid en. Riktiga datanördar är vad vi är, haha ;P

Nu ska jag ta och kollar på nyaste episoden av "Private Practice" över internet och sen blir det "Strong Medicine" som vanligt och efter det blir det sängen. Ungarna har bara halvdag i skolan imorgon igen, så måste vara någorlunda utvilad om jag ska kunna leka med dem.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra då väntar vi mes städning tills du kommer hem. Haha

2008-11-21 @ 17:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0