Kort sammanfattning

Okej, ska försöka att inte vara allt för långrandig med detta inlägg, eftersom en viss liten Jeanette har klagat på att jag skriver alldeles för långa sådana.. Ska ta det hela i punkt form och se om jag kan på så vis kan korta ner dagens inlägg lite..

1. I tisdags var det som sagt då val för president här i Staterna och till min och många andras stora glädje valde amerikanerna demokraternas kandidat Barack Obama till nästa president.. Amerikanerna kanske inte är så dumma som de ger sken av att vara ;P

2. Körde min värdfamilj till flygplatsen i Newark i onsdags eftermiddag (runt 1.30pm tiden) och efter det var denna arbetsveckan slut för min del.. Hade inga större problem att hitta dit, för det var skyltat hela vägen, men på vägen hem körde jag lite fel.. Lösta sig som tur snabbt..

3. Lämnade in min lilla bil på verkstaden idag för att byta ut fläkten samt något som här kallas för "general check-up".. Innebär i stor sett precis vad det heter.. Hela bilen kollas över så att den funkar som den ska och är körduglig..

4. Tina ska kanske komma hit till mig ikväll och hålla mig sällskap.. Hon ska även eventuellt sova över, då vi ska till IKEA relativt tidigt imorn.. Får se hur kvällen artar sig, men som det ser ut blir det en film och massa godis och god dricka..

Hm.. Ja, jag tror det var allt viktigt för denna gången, så då håller jag mig till det.. Hoppas det inte blev för långt i alla fall Jeanette ;D

XOXO

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tycker du har kort inlägg, vi vill veta mera här hemma i Sverige

2008-11-08 @ 14:24:08
Postat av: elvira

jag håller med din mamma, långa inlägg så man får veta vad som händer borta i Little Silver.

2008-11-08 @ 18:40:21
Postat av: Jeanette

Nu så klagade jag en gång! Och jag var trött. Men jag läste det :P Puss på dig

2008-11-10 @ 16:36:20
URL: http://virrrpannan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0