Lördag

Goddagens på er. Tänkte börja med att berätta att jag mår mycket bättre idag än jag gjort de senaste dagarna. Tack och lov för det, för jag orkar inte vara sjuk längre. Det märktes verkligen av igår när jag var ute och gick i alla affärer att jag inte var helt kry, för efter ett tag var jag så öm i kroppen och så trött att jag trodde jag skulle kunna somna på en av bänkarna i mallet. Nä, riktigt så illa var det inte, men bra nästan kändes det som ;P När jag kom hem la jag mig i alla fall för att sova i en timme och sen var jag "up and runing" igen. Drog en snabbis hem till Tina och hämtade filmen som vi aldrig fick tittat klart på förra söndagen och köpte även med mig lite godis och chips på vägen hem igen. Resten av kvällen kollade jag bara på filmer som visades på tv och på olika intressanta tv-serier. Somnade gjorde jag alldeles för sent, men så blir det ibland.

Vaknade vid 10am tiden och det var ju inte vad jag hade planerat. Hade i och för sig inte satt någon väckarklocka heller för den delen för jag ville ge mig själv en chans att sova ut, men jag hade ändå räknat med att vakna lite tidigare. Åt flingor med mjölk till frukost, då jag inte orkade göra något annat idag på morgonen. Dagen ska jag tillbringa här hemma och ta det lugnt. Blir eventuellt även en liten kort promenad idag, men det beror på om jag orkar lite senare eller inte. Annars har jag två filmer som väntar på att jag ska se på dem, så det kanske blir vad jag gör. Som sagt så återstår det att se, för inget är bestämt. Tänker ta dagen som den kommer och sen får vi se vad det blir att jag hittar på. Vad har ni för planer för idag?

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0