Lördag

Godmorgon! Hinner bara skriva lite grand nu på morgonen innan jag måste göra mig iordning och sen ge mig av. Idag ska jag alltså åka och se på min första amerikanska fotbolls match live. Vet inte vilka lag det är vi se eller vart vi ska någonstans, men jag ser verkligen fram emot det. Kommer bli en intressant upplevelse tror jag, för detta är ju en sport som amerikanerna själva är helt tokiga i så någon charm måste det ju finnas med det i alla fall. Känner mig riktigt utvilad och taggad nu, för jag sov som en stock hela natten och det behövdes verkligen på grund av att jag varit så trött de senaste dagarna.

Nu ska jag dra och fixa färdigt mig själv och det jag ska ha med mig. Det är hela fyra minus grader ute, så jag ska klä mig riktigt varmt. Skriver och berättar om hur matchen var lite senare i eftermiddag.

Tingeling så länge och på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0