Måndag

God middag/eftermiddag. Jag sitter här på mitt rum trött och sleten och känner bara för att gå och lägga mig igen, men ska försöka låta bli för annars kommer jag inte kunna sova ikväll. Jag vet inte varför, men jag sover så dåligt nu för tiden. Vaknar flera gånger per natt och har de mest underliga drömmar om allt möjligt. Till exempel drömde jag för ett par nätter sen att jag var gravid och den drömmen kändes så verkligen så jag kan inte ens beskriva det. Jag har ingen aning varför jag börjat sova så dåligt, för det kan bero på många saker. Stress, oro, brist på motion eller något helt annat. Min gissning ligger på att det till viss del beror på att jag vet att min hemfärd till Sverige närmar sig med storm steg. Jaja, förhoppningsvis kommer jag få lugnare nätter snart.

Nu ska jag ta och göra mig iordning för att åka och tanka bilen och för att hämta ungarna från skolan. Har en lång eftermiddag framför mig, men som tur är jobbar jag bara måndag, tisdag och onsdag denna veckan och sen är jag ledig till nästa måndag.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0