Onsdag

Blir bara ett litet kort inlägg nu, för jag tänker gå och lägga mig och vila lite nu. Vaknade upp imorse och mådde inte alls bra. Har hostat hela morgonen, näsan bara rinner och jag känner mig bara hänig. Dumma förkylning som ska komma nu också, när jag har planerat att åka iväg till en kompis över helgen. Åka tänker jag hur som helst göra i alla fall, för feber har jag ju ingen och förhoppningsvis försvinner eländet till på fredag då jag åker. Tänker vila riktigt mycket och försöka kurera mig så gott jag kan och sen får vi helt enkelt se hur det går. Håller tummarna för att det inte blir en långvarig förkylning i alla fall, för orkar inte med det. Jag vill försöka hålla mig frisk nu den sista tiden jag har kvar i USA och inte springa runt och vara sjuk. Har en liten stund på mig nu att sova lite innan det är dags att hämta ungarna från skolan för sista gången den här veckan. De har bara halvdag idag igen och imorgon och på fredag är de lediga och då åker de till sin pappa och stannar där över helgen.

Nu kallar sängen på mig. Tjing så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0