Onsdag

Godmorgon alla läsare!
(Jag vet att det inte är morgon hemma i Sverige, men här är det fortfarande det så därav min fina hälsning).

Igår medan jag var ute och tog min promenad började det helt plötsligt snöa. Inga stora snöflingor och inte så mycket, men visst var det snö som föll från himlen. Blev en väldigt kort promenad dock, dels för att det var så kallt ute och dels för att jag inte hade så mycket tid innan jag skulle hämta barnen från skolan. Medan ungarna var på middag med sin pappa på sena eftermiddagen/kvällen städade jag huset lite och sen satt jag och tog det lugnt framför tv:n. När de kom hem såg jag till så de bytte om till pyjamas och sen fick de se lite på tv, innan det var dags för sängen. När båda töserna hade somnat pratade jag lite med min värdmamma och sen gick jag också och la mig.

Idag när jag vaknade var jag riktigt trött och kände inte alls för att gå upp, men jag har ju inget val. Som tur är kan jag alltid ta en liten tupplur när jag kommit tillbaka hem igen efter att ha släppt av flickorna vid skolan. Jag planerar att ta en promenad lite senare idag och då även ta lite fotografier av naturen om jag hittar något fint att fota. Skriver lite senare i eftermiddag igen.

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0