Tävling

I och med att det är "Thanksgiving Weekend" här i USA denna helgen, så kände jag mig lite givmild. Idag när jag var och shoppade i mallet hittade jag ett väldigt fint set med halsband och örhängen som jag tänkte lotta ut. Allt ni behöver göra för att vara med och tävla är att lämna en kommentar till detta inlägg och i sann "Thanksgiving"-anda skriva ner vad ni är mest tacksamma för här i världen. Själv är jag tacksam för att jag har en underbar familj som alltid finns där för mig och för alla mina fantastiska vänner från runt om i världen.

Tävlingen kommer pågå hela helgen och avslutas på söndag (den 30 november) klockan 23.59. Jag kommer lotta ut en lycklig vinnare som jag tillkänna ger på måndag. Lycka till allihopa!

Halsbandet och örhängena.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag är tacksam för att du finns o att jag snart får träffa dig efter så lång tid. Kramar mamma

2008-11-29 @ 15:54:23
Postat av: Emma Aldegren

Hej Sara, lite oväntat kanske men visst läser jag dig blogg;) Och det var ett väldigt fint halsband så varför inte försöka;)



Jag är oerhört tacksam för min familj och de vänner som alltid finns där för mig varesig jag sticker till USA, eller någon annanstans i världen.



Sen är jag oerhört tacksam för att jag fick ha "the time of my life" när jag var över i usa, var så ofantligt roligt, och dem enda som kommer att fatta det är dem som själva har vart i samma situation. Underbara vänner, underbar värdfamilj och underbara minnen är vad den tiden bjöd på. Och det är jag evigt tacksam för.



Hoppas att du får en undebar thanksgivingweekend, och njut av sista tiden. Det går fort, trust me;)



Kram Em



2008-11-29 @ 16:44:18
Postat av: elvira

Jag är också tacksam för min familj, mina vänner, att jag fick möjligheten att lära känna tre underbara barn ( för det mesta i alla fall) under min tid som au pair.Sen är jag också tacksam för att jag kom in på sg-utbildningen.



hoppas att allt är bra med dig massor av kramar

2008-11-30 @ 11:17:35
Postat av: Jeanette

Jag är tacksam för att jag har en underbar familj som alltid har stöttat mina beslut i vått och torrt och alltid funnits när livet har gått lite motigt.



Jag är tacksam för de vänner jag har och då vi alltid finns där för varandra, vi gråter vi skrattar livet igenom tillsammans



Puss J

2008-11-30 @ 18:18:19
URL: http://virrrpannan.wordpress.com
Postat av: Erika

Vet inte hur jag hittade hit men nu är jag här och kan lika gärna visa lite intresse!



Är tacksam för mina två sjuka familjemedlemmar är på bättringsvägen..



Hoppas helgen varit bra!

/Erika

2008-11-30 @ 19:53:55
URL: http://tyrahs.blogg.se/
Postat av: Therese K.

Hej tjejen :)

Jag är ute i sista stund och jag lovar att nu ska jag bli bättre på att läsa din blogg. Ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag missat detta.



Självklart är jag mycket tacksam för mitt liv, min familj och vänner. De ger mig alltid styrka och finns där för mig i alla stunder. Jag älskar er! Men mest tacksam är jag nog ändå för att min 5-åriga kusin, Melker, fortfarande lever. Han föddes med hjärtfelet HLHS och har genomgått 3 operationer sen han föddes. Han är min solstråle :D och jag kan inte tänka mig ett liv utan honom. Jag tackar tekniken, läkare och en högre makt som tillsammans lyckats med detta underverk.



Hoppas allt är bra med dig tjejen och jag önskar dig all välfärd :) Kan knappt vänta tills du kommer hem då jag får chansen att fråga ut dig om dina äventyr :P Saknar dig!



Många kramar från Therese

2008-11-30 @ 21:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0