Tisdag

Blir ett riktigt sent inlägg idag och antagligen även det enda. Jag har dessvärre inte haft tid att skriva något tidigare idag, så det är därför jag inte gjort det föräns nu. Egentligen har jag inte gjort så mycket, men av någon anledning så rann tiden bara iväg idag. De timmar jag hade ledigt medan barnen var i skolan försvann jätte fort och eftermiddagen kändes som att den knappt existerade. Jag har varit jätte trött idag igen och min mamma kom med förslaget att det antagligen har att göra med min "roliga" höstdepression. Den kommer varje år då timmarna av ljus blir allt färre och vädret slår om och blir kallt och ruggigt. Jag får samma "symtom" varje höst och varje år är jag så dum att jag försöker förneka det hela så länge jag kan, men i slutändan måste jag alltid inse att jag återigen har drabbats. Om jag kunde hade jag gärna skippat att känna mig trött, nere och allmänt lättretlig varje år, men dessvärre finns det inget jag kan göra åt det. Jag har ärvt detta från min far, som också varje år "gräver ner sig i ett hål". Nä, nu blev det deppigt värre här och det orkar jag inte med. Måste i alla fall försöka vara positiv så gott det går, annars förstör jag bara för mig själv.

Kvällen idag tänker jag som vanligt spendera framför tv:n och eftersom ungarna är på middag med sin pappa just nu, så kommer jag skämma bort mig själv med god mat också. See ya!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kan ju även ha att göra med att du blitt förkyld.

2008-11-26 @ 15:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0