Tisdag

Idag kommer det bli en riktigt seg slappar dag för min del, förutom det lilla jag alltid jobbar på tisdagar.. En timme på morgonen och fyra timmar på eftermiddag och sen har man arbetat färdigt för dagen.. Måste säga att tisdagar är en högt uppskattad dag på många sätt.. Man har återhämtat dig efter den gångna helgen, man är en dag närmare nästa helg, nästan alla man känner är tillbaka i sin vardag också så det finns gott om folk att prata med över msn samt som jag nämnde tidigare så jobbar jag bara cirka fem timmar sammanlagt dessa dagar.. Helt underbart.. Har gärna lite fler sådana dagar, hehe ;P

Nä, nu är det dags för lunch för min del.. Planerat att göra mig två knäckebröd med "Philadelphia"-ost på samt en frukt till det.. Mums är vad det ska bli.. Och eftersom det är så fint väder ute, kanske det blir en liten promenad efter lunch också innan det är dags att hämta töserna från skolan..

Sara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0