Torsdag

Förlåta att det aldrig blev att jag skrev igår. Tiden bara flög iväg och innan jag visste ordet av så var klockan redan efter 10pm och då var jag så trött att jag gick och la mig med en gång. Hur som helst så blev det en kort promenad och sen hoppade jag in i duschen och värmde mig, för fy vad kallt det var ute. De senaste dagarna har temperaturen inte legat på mer än noll grader och då håller jag mig vanligtvis allra helst inomhus. Blev inga foton heller den här gången, men det blir fler tillfällen. Efter att jag hade hämtat töserna från skolan hade de en timme att göra läxor och sen körde jag dem till hebreskolan. Medan de var där lagade jag middag och sen hämtade jag dem igen vid 6pm. Kom hem, de bytte om till badkläder och åt middag och sen körde min värdmamma dem till simträningen. Det blev att jag jobbade sent på kvällen för min värdmamma var tvungen att åka iväg på ett möte, så jag fick se till så att barnen kom i säng. Efter det blev det att jag gick och la mig också.

Idag har jag inte gjort så mycket ännu. Städat huset lite och grejat i mitt rum. Jag har även börjat planera hur jag ska kunna få med mig alla mina saker hem igen i januari. Antingen kommer det bli att jag får köpa en resväska till, att jag tar med mig en del övervikt på planet eller så kommer det skickas hem en hel del lådor med posten. Det återstår att se hur jag löser det hela, men på något sätt löser det sig i alla fall till slut. Jag längtar så otroligt mycket till att äntligen få flyga hem igen efter så lång tid borta. Det känns inte som att januari kan komma fort nog och jag vill åka hem nu, men jag ska allt klara slutspurten också.

Puss och kram ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skicka hem en del, släng gamla kläder o kolla om du får ha två väskor.

Kramar

2008-11-20 @ 16:20:46
Postat av: elvira

ja du, att få hem grejerna är inte så lätt, och du har väl mkt mer än vad jag hade, men det ordnar sig alltid. Men två väskor måste du väl ha i alla fall?

2008-11-20 @ 17:58:47
Postat av: Malin Karlsson

Hejsan.. två väskor får du väl ha om du åker från NYC.. för då blir det internationellt flyg på en gång. Men ska inte dina kära föräldrar o bror komma?? Då har de minst 3 väskor till dig :P.. för de måste ju få ha två var!!!



På det viset kom jag hem :P.. haha.. packade i mamma, pappas och Jonathans väska och så hade jag bara en väska med mig =).. så de andra fick ta två så jag bara fick en!!!



JAG VILL TILLBAKA!!! När du kommer hem vill du säkert tillbaka till USA.. så ta verkligen var på den tid du har nu!!!



Kram

2008-11-20 @ 18:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0