Söndag morgon

Godmorgon!! Det är bara lite mer än en timme sen jag vaknade, fast jag ligger fortfarande nerbäddad i sängen.. Var uppe för en liten stund sen och käkade frukost (blev bara en skål med flingor som vanligt) och sen kröp jag ner under täcket igen.. För tillfället ligger jag mest och kollar ut genom fönstret och följer trädens vajande i vinden.. Det regnar inte ute idag, men det blåser och är kallt och ruggigt.. Jag ska i alla fall försöka mig på en promenad lite senare idag, för känner att det var alldeles för länge sen som jag bara var ute och gick senast.. I övrigt har jag inga större planer för dagen so far, utan får helt enkelt se vad den kan föra med sig.. Kanske tar en bio senare i eftermiddag eftersom det aldrig blev någon igår, eller så hittar jag på något annat roligt.. Får helt enkelt vänta och se..

See ya!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

godnatt :)

2008-11-16 @ 22:51:35
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0