Den utlovade uppdateringen

Här kommer nu uppdateringen om vad jag haft för mig idag, precis som jag lovade.. Blev att jag i stort sätt bara höll mig hemma, för vädret var så dystert.. Tog en lite tur med bilen för att lämna tillbaka några böcker till biblioteket, men utöver det har jag inte varit utanför dörren idag.. Så min lugna dag har i stort sett bara bestått av att jag kollat på tv.. Såg ett avsnitt på "Ugly Betty" och ett avsnitt av "Grey's Anatomy" på internet.. Just nu ser jag på "Dr. Dolittle"-maratonet de har på ABC idag.. De visar alla fyra filmerna på rad och jag har ju inget bättre för mig, så det är såhär jag kommer spendera kvällen.. Inget jätte intressant eller exalterade, men det funkar.. Rätt skönt med slappar dagar och det är ju bättre att ta det en dag som denna då man inte har vädergudarna på sin sida, än en dag då solen skiner och allting är perfekt för en dag ute i naturen..


Miss Florida, the sun and the beautiful water so much on days like this!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0