Vad jag gjort..

Helgen som gick blev inte riktigt som planerade, men den blev lyckad ändå.. Fredags kvällen spenderades hemma framför tv:n med mig själv.. Kollade på reprisen av "America's Next Top Model - Cycle 11" och sen var jag så trött att jag gick och la mig.. Lördagen jobbade jag från 7.15am till 8.00pm, så det blev en lång dag.. Gjorde visserligen inte så mycket så det var rätt lugnt, men uscha för att jobba så länge ändå.. Åt middag med min värdmamma och ungarna och sen åkte jag hem till Tina och kollade på film och bara snackade.. Egentilgen skulle jag åkte iväg på "Halloween-party" i Atlantic City, men det blir ju inte alltid som man tänkt sig.. Hade ju en lyckad kväll ändå, så det gjorde inte så mycket.. Åkte hem runt midnatt och gick och la mig..

I söndags jobbade jag lite mellan 9.30 - 11am och sen var jag fri att göra vad jag ville.. Tog en dusch och sen åkte jag och hämta upp Tina runt 12pm tiden.. Styrde bilen mot Freehold mall för lite shopping och det är ju alltid kul.. Vi var där i några timmar och sen åkte vi till Monmouth mall och gick på bio.. Vi såg "Pride & Glory" och det var ju ingen jätte hit direkt.. Vet inte bara om det var jag som var trög, men hade lite svårt att hänga med i alla svängar hela tiden samt att jag störde mig rätt mycket på att film musiken ibland var så hög att man inte kunde höra vad karaktärerna sa till varandra.. Riktigt irriterande, men jaja.. Tidig säng blev det sen i alla fall på kvällen..

I helgen var det också dags att gå över till vintertid här i USA.. Förra helgen var det Europa och nu var det ju då alltså dags för Amerika också.. Skönt med en extra timmes sömn var det i alla fall, så "hurra" för det ;P Något annat jag också vill hurra för är att jag bara jobbar måndag, tisdag och halva onsdag denna veckan.. Kommer ha hela huset för mig själv från onsdag eftermiddag till någon gång på söndag, för min värdfamilj åker på semester till Chicago.. Så otroligt skönt det kommer bli..

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0