Ny och fräsch

Ny och fräsch är vad jag känner mig nu. Tog en dusch för en liten stund sen och snacka om att det var skönt. Är alltid skönt att fräscha upp sig även fast man inte mår bra, för vem säger att man måste stinka och vara smutsig bara för att man är sjuk? Ja, jag tänker då i alla fall inte strunta i att duscha, så länge jag inte ligger på dödsbädden och förhoppningsvis sker inte det på ett tag. Jag har tittat på alldeles för många filmer idag känns det som, men har ju inte direkt känt för att springa omkring och hjula idag. Det blir imorgon, haha ;P Nä, men får se hur jag mår imorgon. Som jag skrev i inlägget från imorse så blir det i alla fall inte att jag åker till Jeanette. Synd eftersom vi ses så sällan och det kommer antagligen bli ännu värre när vi kommit hem till Sverige igen. Först och främst eftersom jag åker hem fem månader före henne och sen även för att vi bor på två helt olika ställen i avlånga Svealand. Fick föresten besök av Marta och Noemi förut. Det är två au pairer från Brasilien och de var vänliga nog att riskera att själva bli sjuka bara för att hålla mig sällskap. Jag tyckte att det var jätte gulligt av dem, för det blev ganska långtråkigt att vara här för sig själv hela dagen.

Jag ska ta och krypa ner mellan lakanen igen och mysa till det med en kopp varmchoklad. Att man bara kan ta det lugnt och riktigt mysa till det är ju i alla fall en sak som är bra med att vara förkyld ;D Hur brukar ni spendera dagarna när ni är förkylda? Kram♥

I dream myself back to the white beaches, the crystal clear water and the blue sky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0