Inget viktigt egentligen, men ändå

Precis som jag skrev i fredags så kom Tina över på kvällen, efter att hon hade slutat jobba.. Vi drog till "Blockbusters" och hyrde en film och tog även en sväng till mataffären och inhandlade godis och annat gott.. Filmen vi valde var "the Other Boleyn Girl" och den var riktigt bra.. Vissa delar av filmen var lite sorgliga så som vanligt när jag ser en sorglig film föll en tår ner för min kind, men det betyder ju bara att filmen är så bra att man lever sig in i den ;P I säng blev det inte föräns efter 1am eller nåt sånt..

Lördagen var det ju meningen att vi skulle gått upp någorlunda tidigt och åkte iväg till IKEA vid 10am tiden, men så blev det inte riktigt.. Sov lite längre än planerat och det var väldigt skönt.. Hur som helst så kom vi i alla fall iväg och när vi kom fram gick vi runt och kollade lite på allt och inget och sen gick vi till restaurangen ochåt köttbullar med potatismos och lingonsylt.. Inte lika gott som mammas version hemma i Sverige, men det funkar ;P Kollade runt lite till och sen tog vi oss ner till den delen av IKEA där man kan köpa på sig svensk mat.. Jag fick med mig en "Paradis"-ask, två "Marabou"-chokladkakor, en påse "Ahlgrens Bilar" samt en rulle "Ballerina"-kex.. Mums!! När vi var klara på IKEA körde jag hem Tina till henne igen och sen spenderade jag resten av eftermiddagen och kvällen framför tv:n och bara degade..

I söndags hände inte mycket alls.. Tog en dusch, städade lite och tog det lugnt fram tills min värdmamma och barnen kom hem igen vid strax efter 5pm.. Lagade middag till dem och sen la jag mig i min säng och kollade på film, innan jag vid 10pm tiden kröp ner för att sova..

Gårdagen och dagen idag har det inte hänt något och inte lär det göra det heller.. Vardargarna ser ju alltid likadana ut och de är alltid lika tråkiga.. Jaja, det får man ju leva med antar jag..



"Paradis"-askar och glögg från Herrljunga :D

See ya!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Svenskt godis smakade väll jamm

2008-11-11 @ 18:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0