Måndag

Igår på eftermiddagen tog jag en härlig halvtimmes lång promenad och bara njöt av att vara ute.. Det var lite små kyligt, men det var så skönt att vara utomhus så det spelade ingen roll.. Åt lite mat när jag kom tillbaka till huset och sen åkte jag iväg till Monmouth mall för att gå på bio.. Blev att jag såg på "Madagascar 2 - Escape to Africa", för det var den enda filmen som visades vid den tiden jag var där.. Ville egentligen se "Changeling" med Angelina Jolie, men jag orkade inte vänta två timmar på att den skulle börja så såg vad som visades.. Den var helt okej, men jag gillar definitivt första filmen bättre.. Den skrattar man ju nästan ihjäl sig över när man ser.. Den nya hade också roliga ögonblick, bara inte lika många som första..

Idag har jag inte haft mycket för mig.. Som vanligt då det är en arbetsdag såg jag ju till så ungarna kom iväg till skolan och sen har jag även städat huset lite.. Kollat på två avsnitt av "Las Vegas" och nu sitter här hemma för mig själv och väntar på att tiden ska gå.. Har rätt tråkigt för tillfället för det finns inte så mycket att göra, men snart ska jag åka och hämta ungarna från skolan igen och då kommer det bli fart i huset.. Jag kommer ha fullt upp med att hjälpa dem med läxorna, fixa deras middag och sen se till så de gör sig iordning för simträningen..

See ya!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas du kommer in med bilen när du kör töserna. Kramar

2008-11-17 @ 20:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0