Visa dagar är värre än andra

Okej, nu när jag skriver detta så är det mitt i natten i Sverige, men här är klockan "bara" runt 10pm (alltså runt 22.00 för den som inte förstod).. Så, nu till eftermiddagen och kvällen.. Hämtade som vanligt ungarna från skolan vid 2.30pm och sen åkte vi hem.. Tycker verkligen inte om onsdagar för de är alltid så stressade efter ungarna slutat skolan.. De har bara ungefär en timme på sig att äta ett snack och göra så mycket läxor de hinner, innan det är dags för hebreskolan.. Där spenderas två timmar och efter de kommit hem därifrån har de bara 40 minuter att äta middag, byta om till simkläder och göra lite mer läxor om de inte hann klart tidigare.. Mellan 6.45pm och 8.15pm har de simträning och sen blir det snabbt in i duschen, äta efterrätt och göra färdigt läxorna innan sängen.. Uscha, för onsdagar alltså.. Önskar att de inte fanns, eller åtminstone att ungarna inte hade så mycket att göra på en och samma dag.. Dagen görs ju knappst bättre heller då ungarna håller på och bråkar och gnäller hela tiden..

Ja, som ni kanske förstått av detta inlägg och övriga från idag, så har jag ju inte haft världens bästa dag direkt.. Kan ju lugnt säga att jag har haft bättre, men det är bara att ta nya tag till imorn.. Efter en god natts sömn borde jag vara redo att anta morgondagens utmaningar, vilka de än må vara..

Of for a better tomorrow!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0